Wyniki wyszukiwania
wszystkich prac o łącznej wartości prawie 110 mln zł pociągi pasażerskie z Lublina do Łukowa pojadą z prędkością 100 - 120 km/h. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJwany tor i odnowione obiekty pozwoliły na likwidację ograniczeń prędkości. Pociągi mogą pokonywać ten górski odcinek linii z prędkością do 100 km/h. Koszt robót wynosi 51 mln zł (brutto). Prace zakończą
PRZECZYTAJMagistrala Wschodnia
28.10.2016
podniesienie parametrów technicznych i zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, które umożliwią zwiększenie prędkości oraz przepustowości infrastruktury kolejowej położonej w obrębie Magistrali Wschodniej i jej najbliższym
PRZECZYTAJpoziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego. Sprawniejszą jazdę pociągów towarowych z wyższą prędkością umożliwi rewitalizacja 51 obiektów inżynieryjnych. Prace obejmą m.in. 18 wiaduktów, 5 mostów. PLK [...] O 30 km/h szybciej Pociągi towarowe między stacjami Toszek Północ – Rudziniec Gliwicki zwiększą prędkość z 60 do 90 km/h, a na trasie Rudziniec Gliwicki – Kędzierzyn Koźle z 50 do 80 km/h. Dzięki nowym
PRZECZYTAJOpolszczyźnie. Inwestycja umożliwi przede wszystkim skrócenie czasu podróży dzięki podwyższeniu prędkości jazdy pociągów między Opolem a Kluczborkiem. Inwestycja obejmie przebudowę peronów na stacji Jełowa [...] Gosławicka oraz modernizują most położony w stacji Kluczbork. Efektem prac będzie likwidacja ograniczeń prędkości i sprawniejsze podróże. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJObecnie przejazd między tymi miejscowościami trwa niecałe 70 minut, a pociągi pasażerskie jadą z prędkością 120 km/h. Efektem rewitalizacji tego odcinka jest m.in. blisko 170 km nowych torów i 75 rozjazdów
PRZECZYTAJSzybsze podróże na CMK
04.10.2016
Posterunek odgałęźny będzie wyposażony w urządzenia pozwalające na prowadzenie ruchu pociągów z prędkością 200 km/h. - Po wybudowaniu nowego posterunku odgałęźnego szlak, który między Opocznem Południowym [...] linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”, której celem jest dostosowanie prędkości na CMK do 200, a następnie 230 km/h dla składów zespolonych. Inwestycja będzie prowadzona w systemie
PRZECZYTAJmostów i wiaduktów kolejowych. W efekcie pociągi będą mogły kursować między Działdowem a Olsztynem z prędkością 120 km/h, co skróci podróż o około 10 minut. Prace będą prowadzone w formule „projektuj i buduj”
PRZECZYTAJh. Obecnie linia jest nieczynna, ale wykonane prace umożliwią przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h i sprawny transport towarów podczas modernizacji linii Warszawa – Lublin. Wartość umowy
PRZECZYTAJochronią obiekt w czasie wysokich stanów Nysy Łużyckiej. Most będzie przystosowany do jazdy pociągów z prędkością do 120 km/h po dwóch torach oraz wyposażony w nowe urządzenia automatyki i telekomunikacji, co [...] kolejowego. Na starym moście ruch pociągów był prowadzony tylko po jednym torze, z ograniczeniem prędkości do 50 km/h. Żelbetowa konstrukcja mostu pozwoli na prowadzenie ciężkich składów pociągów towarowych
PRZECZYTAJ