Wyniki wyszukiwania
kolejowo – drogowych. Zrealizowane inwestycje pozwolą na lepsze podróże i transport towarów – zwiększą prędkości i przepustowość ważnych szlaków kolejowych. - PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są największym be
PRZECZYTAJzwiększy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Po zakończeniu prac pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 100 km/h, a towarowe do 80 km/h. - Dzięki kolejnej inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych
PRZECZYTAJWygodniej koleją z Iławy do Olsztyna
24.06.2017
Wymiana torów, sieci trakcyjnej i rozjazdów umożliwi zwiększenie prędkości i przepustowości linii. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h. Projekt pn. „Zaprojektowanie [...] Obecnie przejazd między tymi miejscowościami trwa niecałe 70 minut, a pociągi pasażerskie jadą z prędkością do 120 km/h. Koszt inwestycji przekroczył 200 mln zł. Do września br. potrwają prace na dalszym [...] Kończy się remont na stacji Naterki. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, natomiast towarowe do 100 km/h. Koszt obu inwestycji to ponad 50 mln zł. Zakończyły
PRZECZYTAJKrajowego Programu Kolejowego. Już niedługo na całej trasie z Poznania do Wrocławia pojedziemy z prędkością 160 km/h. Skróci się czas przejazdu. Pociąg będzie bezkonkurencyjnym środkiem transportu – powiedział
PRZECZYTAJWykonane zostaną m.in. prace na odcinku Kutno – Włocławek. Celem inwestycji będzie podniesienie prędkości pociągów pasażerskich do 140-160 km/h oraz zwiększenie bezpieczeństwa pasażerów. Zakres prac pozwoli
PRZECZYTAJbędzie skrócenie czasu podroży. Poprawi się komfort obsługi podróżnych. Pociągi pasażerskie zwiększą prędkość ze 120 km/h do 160 km/h. - W pełni wykorzystujemy środki z programu CEF „Łącząc Europę”. Modernizacja [...] Po zakończeniu wszystkich prac na linii z Warszawy do Białegostoku pociągi pasażerskie pojadą z prędkością 160 km/h. Pozwoli to skrócić czas podróży pomiędzy stolicami województw mazowieckiego i podlaskiego
PRZECZYTAJSprawne podróże zapewnią nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 100 km/h, m.in. dzięki przebudowie 4 mostów i 8 wiaduktów – łącznie 47 obiektów inżynieryjnych
PRZECZYTAJmiędzy Warszawą a Poznaniem Przebudowa trasy podwoi możliwości linii. Pociągi dalekobieżne pojadą z prędkością 160 km/h. Skróci się czas podróży m.in. składów regionalnych. Planowane zmiany to krótsze podróże:
PRZECZYTAJpasażerskich i towarowych. Przebudowa trasy podwoi możliwości linii. Pociągi dalekobieżne pojadą z prędkością 160 km/h, a towarowe 120 km/h. Składy te będą miały lepszą obsługę na stacjach. Poprawi się obsługa
PRZECZYTAJosiągnięcie prędkości maksymalnej 160 km/h na ponad 60 km linii. Dalsza eksploatacja, bez przeprowadzenia prac modernizacyjnych, nie pozwoli na utrzymanie aktualnie obowiązującej prędkości. Stan techniczny
PRZECZYTAJ