• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsza-nadodrzanka-355

Sprawniejsza Nadodrzanka

19.05.2008

wymieniony. Dotychczas na obu torach obowiązywało ograniczenie prędkości do 30 km/h. Remont pozwoli na przywrócenie jazdy pociągów z prędkością do 100 km/h/. Po remoncie na trasie Ścinawa-Rudna Gwizdaków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niebawem-beda-mogly-wrocic-pociagi-pasazerskie-na-trase-miedzy-lowiczem-i-zgierzem-952

Niebawem będą mogły wrócić pociągi pasażerskie na trasę między Łowiczem i Zgierzem

23.09.2010

Wykonanie powyższych robót pozwoli na przywrócenie, na wyremontowanym odcinku linii kolejowej prędkości konstrukcyjnej V=90 km/h, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu pociągów na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowymi-torami-z-tarnowa-do-muszyny-3837

Nowymi torami z Tarnowa do Muszyny

20.07.2018

to wymiana torów na odcinku niemal 20 km, poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego i zwiększenie prędkości pociągów. W ramach projektu wykonawca odnowił również nawierzchnię na 22 przejazdach kolejowo –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-pociag-nad-pociagiem-wiadukty-zwieksza-mozliwosci-podrozy-7073

Warszawa Zachodnia – pociąg nad pociągiem, wiadukty zwiększą możliwości podróży

02.06.2022

wiadukt. Do budowy trzech obiektów przewidziano 30 tys. m3 betonu – ok. 3,8 tys. betoniarek. Wzrośnie prędkość pociągów. Jeszcze w tym roku planowane jest ułożenie pierwszych torów na wiaduktach. Na stacji Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pisz-most-w-przyszlosc-most-w-przeszlosc-4603

Pisz – most w przyszłość most w przeszłość

27.03.2020

żelaznej konstrukcji jest nowy obiekt. Teraz most jest dostosowywany do jazdy pociągów ze zwiększoną prędkością z 30 do 80 km/h. Po nowym moście nad Pisą pociągi jeżdżą od grudnia 2019 r. Zakończyły się zasadnicze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-plk-i-wody-polskie-wybuduja-nowy-most-na-regalicy-6119

Szczecin – PLK i Wody Polskie wybudują nowy most na Regalicy

13.09.2021

podporach. Długa na ok. 300 m przeprawa będzie mieć dwa tory z siecią trakcyjną. Umożliwi zwiększenie prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h i towarowych do 90 km/h. Zwiększy się przepustowość mostu na ważnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-przemyslu-powstaje-nowy-most-miedzy-przeslami-zabytkowego-obiektu-8535

W Przemyślu powstaje nowy most między przęsłami zabytkowego obiektu

08.07.2023

y finalizowaliśmy sprawę budowy nowego mostu kolejowego na Sanie w Przemyślu, dla kolei dużych prędkości. Ustaliliśmy wtedy, że zachowany zostanie historyczny charakter obiektu, a nowy most zostanie wybudowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-mostow-1547

Remont mostów

10.01.2012

Efektem prac będzie likwidacja ograniczenia prędkości i przywrócenie prędkości rozkładowej. Pociągi pojadą 100 km/h. Obecnie obowiązywało ograniczenie do 60 km/h. Zakres prac przy obiektach inżynieryjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-na-moscie-srednicowym-2385

Nowe tory na moście średnicowym

10.05.2014

sprawniejszą komunikację kolejową w obszarze warszawskiego węzła kolejowego. Pociągi pojadą szybciej, prędkość na moście wzrośnie z 40 km/h do 60 km/h i umożliwi utrzymanie częstotliwości kursowania pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-naprawa-mostu-srednicowego-na-polmetku-1991

Warszawa: Naprawa mostu średnicowego na półmetku

02.08.2013

Zaplanowane roboty pozwolą na przywrócenie prędkości eksploatacyjnej pociągów, jaka obowiązuje na całej trasie Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia. Bez przeprowadzenia zaplanowanych robót konieczne [...] zaplanowano od 29 czerwca do 1 września 2013 roku. Po ich zakończeniu będzie możliwe podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów podmiejskich do 60 km/h. W ramach umowy o wartości ponad 9,3 mln zł na części

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...567891011121314...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 91 do 100 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook