Wyniki wyszukiwania
Sprawniejsza Nadodrzanka
19.05.2008
wymieniony. Dotychczas na obu torach obowiązywało ograniczenie prędkości do 30 km/h. Remont pozwoli na przywrócenie jazdy pociągów z prędkością do 100 km/h/. Po remoncie na trasie Ścinawa-Rudna Gwizdaków
PRZECZYTAJWykonanie powyższych robót pozwoli na przywrócenie, na wyremontowanym odcinku linii kolejowej prędkości konstrukcyjnej V=90 km/h, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu pociągów na odcinku
PRZECZYTAJNowymi torami z Tarnowa do Muszyny
20.07.2018
to wymiana torów na odcinku niemal 20 km, poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego i zwiększenie prędkości pociągów. W ramach projektu wykonawca odnowił również nawierzchnię na 22 przejazdach kolejowo –
PRZECZYTAJwiadukt. Do budowy trzech obiektów przewidziano 30 tys. m3 betonu – ok. 3,8 tys. betoniarek. Wzrośnie prędkość pociągów. Jeszcze w tym roku planowane jest ułożenie pierwszych torów na wiaduktach. Na stacji Warszawa
PRZECZYTAJPisz – most w przyszłość most w przeszłość
27.03.2020
żelaznej konstrukcji jest nowy obiekt. Teraz most jest dostosowywany do jazdy pociągów ze zwiększoną prędkością z 30 do 80 km/h. Po nowym moście nad Pisą pociągi jeżdżą od grudnia 2019 r. Zakończyły się zasadnicze
PRZECZYTAJpodporach. Długa na ok. 300 m przeprawa będzie mieć dwa tory z siecią trakcyjną. Umożliwi zwiększenie prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h i towarowych do 90 km/h. Zwiększy się przepustowość mostu na ważnej
PRZECZYTAJy finalizowaliśmy sprawę budowy nowego mostu kolejowego na Sanie w Przemyślu, dla kolei dużych prędkości. Ustaliliśmy wtedy, że zachowany zostanie historyczny charakter obiektu, a nowy most zostanie wybudowany
PRZECZYTAJRemont mostów
10.01.2012
Efektem prac będzie likwidacja ograniczenia prędkości i przywrócenie prędkości rozkładowej. Pociągi pojadą 100 km/h. Obecnie obowiązywało ograniczenie do 60 km/h. Zakres prac przy obiektach inżynieryjnych
PRZECZYTAJNowe tory na moście średnicowym
10.05.2014
sprawniejszą komunikację kolejową w obszarze warszawskiego węzła kolejowego. Pociągi pojadą szybciej, prędkość na moście wzrośnie z 40 km/h do 60 km/h i umożliwi utrzymanie częstotliwości kursowania pociągów
PRZECZYTAJZaplanowane roboty pozwolą na przywrócenie prędkości eksploatacyjnej pociągów, jaka obowiązuje na całej trasie Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia. Bez przeprowadzenia zaplanowanych robót konieczne [...] zaplanowano od 29 czerwca do 1 września 2013 roku. Po ich zakończeniu będzie możliwe podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów podmiejskich do 60 km/h. W ramach umowy o wartości ponad 9,3 mln zł na części
PRZECZYTAJ