Proces rekrutacji

Znajdź interesujące Cię stanowisko w poniższej wyszukiwarce ofert pracy. Po znalezieniu stanowiska rozpocznij przygodę z koleją wybierając przycisk "Aplikuj”. Zostaniesz poproszona/poproszony o przekazanie nam informacji niezbędnych do oceny Twojej kandydatury na dane stanowisko, a także o przesłanie CV oraz – ewentualnie – listu motywacyjnego. Cały proces nie powinien zająć więcej niż 5 minut. 

Po wysłaniu zgłoszenia otrzymasz drogą e-mailową potwierdzenie Twojego zgłoszenia, a Twoje kwalifikacje zostaną ocenione przez pracownika działu rekrutacji. Następnie otrzymasz informację o dalszych krokach (zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną, zaproszenia na Assessment Center, odrzucenie CV  itp.). Nie zrażaj się jeśli Twoja kandydatura nie odpowiada profilowi stanowiska i nie została zaakceptowana. Warto spróbować po raz kolejny. Nowy wybór może okazać się trafny i właściwy.